آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

فالوور کلاب هاوس

اتاقهای باشگاه گاهی اوقات مانند پادکست به نظر می رسند


اتاقهای زیادی در باشگاه وجود دارد ، اما وقتی به اتاقی پر از افراد مشهور ملحق می شوید ،خرید فالوور ایرانی کلاب هاوس می توانید مانند پادکست به نظر برسید. یا حداقل یک نسخه سبک آن. این به این دلیل است که شما معمولاً به تماس تلفنی بین دو یا سه نفر گوش می دهید.

تفاوت در اینجا این است: تماس مستقیم با استفاده از میکروفون iPhone ، از طریق WiFi یا شبکه بی سیم انجام می شود. هیچ تناسب و پایان در پادکست انتظار نمی رود.

اما برخلاف پادکست ، اتاقهای باشگاه موقت هستند. خبری از قسمت های قبلی وجود ندارد که بعداً بتوانید به آن گوش دهید. و این چیزی است که باشگاه را از یکدیگر جدا می کند.

کلاب هاوس به سرعت در حال توسعه و رشد است
در زمان نگارش این مقاله ، باشگاه خانه هنوز در مراحل ابتدایی خود است و به تکامل خود ادامه می دهد ، به ویژه پس از اینکه برای عموم آزاد شد. بسیاری از اتاقهای باشگاه در طول پخش افراد مشهور به 5000 محدودیت کاربر رسیده بودند.

اگر می توانید دعوت نامه دریافت کنید ، زمان بسیار خوبی برای امتحان کردن باشگاه است. در لبه ها کمی ناهموار است ، اما هنوز جایی است که می توانید با آویزان شدن در اتاقهای مختلف با دیگر اعضا ارتباط واقعی برقرار کنید.

ثبت نام در باشگاه و استفاده از آن امروز مانند پیوستن به فیس بوک در سال 2006 یا اینستاگرام در سال 2011 است. به احتمال زیاد همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند ، اما حداقل می توانید بگویید که از همان ابتدا آنجا بودید.

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • mahdi ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی