آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰


چرا من نیاز به خرید اعضای تلگرام خود دارم؟

برخلاف سایر سرویس هایی که به صورت تصادفی کاربران آفلاین کشورهای ایران ، هند ، روسیه و ازبکستان را با رفتار غیرقابل پیش بینی اعضا و سطح افت بالا اضافه می کنند ... ما با کیفیت بالا ، جهت خرید ممبر گروه به گروه و انتقال آن اینجا کلیک کنید . هدف گیری منحصر به فرد کشور ، تحویل سریع ، اعضای رایگان تلگرام به عنوان پاداش ، پشتیبانی زنده ارائه می دهیم 7 روز در هفته. اینها تنها تعدادی از مزایای ما هستند.

اینها اعضای جعلی هستند؟ کاربران آفلاین؟ BOTS؟

نه! ما با ارتقاء با اعضا و ربات های آفلاین و جعلی مخالف هستیم. این اعضا هرگز با محتوای شما درگیر نمی شوند و خیلی زود توسط تلگرام حذف خواهند شد (این با شرایط استفاده از تلگرام مغایرت دارد). برعکس ، ما فقط مشترکان قانونی ارائه می دهیم که می توانند کاربران فعال در کانال یا گروه شما باشند.

چگونه سریع عضوهای تلگرام را اضافه می کنید؟

سرعت تحویل بستگی به فعالیت کاربر و موقعیت جغرافیایی (کشور) شما دارد. دریافت 1000 عضو برای کانال یا گروه شما از چند ساعت تا چند روز طول می کشد.

آیا شما اعضای هدفمند تلگرام را اضافه می کنید؟

ما نمی توانیم اعضا را براساس علایق یا جنسیت هدف قرار دهیم. آلفا فالوور بهترین وبسایت خدمات اینترنتی اما اگر کاربران به محتوای شما علاقه مند باشند ، به کانال تلگرام شما بپیوندند و بمانند ، با محتوا ، محصولات و خدمات شما درگیر شوند. ما کاربران تلگرام را بر اساس کشور و زبان مورد هدف قرار می دهیم. این که آیا به کاربرانی از کنیا ، کانادا ، ایران ، برزیل ، آرژانتین ، پرو ، انگلستان ، اوکراین یا اعضای انگلیسی زبان نیاز دارید - ما می توانیم آنها را برای شما تهیه کنیم.

چگونه می توان اعضاء تلگرام را خریداری کرد؟

با کلیک روی یکی از دکمه های "خرید اعضای تلگرام" ربات تلگرام ما را شروع کنید. بسته ها ، قیمت ها و روش های پرداخت ما را مشاهده خواهید کرد. پس از خروج از درخواست ، مدیر ما با شما تماس می گیرد تا قرارداد را ببندد. می توانید با PayPal ، کارت بانکی ، Skrill ، بیت کوین ، اتر ، USDT یا حتی tron ​​پرداخت کنید.

خرید اعضای تلگرام چقدر هزینه دارد؟

خدمات ما رایگان نیست. قیمت بستگی به کشور مورد نظر شما دارد. برای مشاهده قیمت ها ، ربات تلگرام ما را باز کنید. می توانید اعضای تلگرام را خریداری کرده و با PayPal ، کارت بانکی ، Skrill ، بیت کوین و سایر رمزنگاری ها پرداخت کنید.

چگونه اعضای کانال / گروه را اضافه می کنید؟

ما اعضایی را از پیام رسان های مبتنی بر تلگرام اضافه می کنیم که در بستر وب ما AppsGeyser ایجاد شده و در Google Play منتشر شده اند. هنگامی که افراد برنامه هایی را از بازار نصب می کنند ، پنجره ای با دعوت نامه پیوستن به کانال ها دریافت می کنند. در حال حاضر ما بیش از 500 هزار کاربر فعال در سراسر جهان داریم ، به این ترتیب می توانیم هر کشوری را هدف قرار دهیم.

آیا کانال من برای افزودن اعضا ممنوع می شود؟

نه! برای دریافت rre شما باید در کانال خود محتوای بزرگسالانه و غیرقانونی ارسال کنید یا از افراد دیگر کلاهبرداری کنید. تا زمانی که از این قوانین پیروی کنید ، کانال شما مسدود نمی شود. جمع کننده اعضای تلگرام ما ایمن است.

آیا می توانید کانال های خصوصی را ارتقا دهید؟

بله حتما! ما هر کانال را اعم از عمومی یا خصوصی تبلیغ می کنیم.

آیا می توانم یک کانال را با محتوای بزرگسالان تبلیغ کنم؟

متاسفانه نه. ما به شرایط استفاده از Google Play احترام می گذاریم ، به همین دلیل نمی توانیم کانال ها و گروه هایی با هرگونه محتوا را بر خلاف خط مشی های آنها تبلیغ کنیم. ما هر کانال را قبل از شروع تبلیغات بررسی می کنیم که آیا محتوای غیرقانونی ، طرح کلاهبرداری دارد یا خیر.

آیا می توانم اعضای رایگان تلگرام را دریافت کنم؟

بله ، شما می توانید اعضای رایگان تلگرام را به عنوان پاداش خرید خود دریافت کنید. در صورت خرید 8000 عضو ، ممکن است 2000 عضو دیگر به صورت رایگان دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با پیشنهادات ویژه ما ، ربات تلگرام ما را راه اندازی کنید.

چگونه می توانم برای مشترکین تلگرام پرداخت کنم؟

می توانید با انتخاب یکی از روش های زیر پرداخت کنید: PayPal ، کارت بانکی ، Skrill ، بیت کوین ، اتر ، USDT یا حتی tron. ما پرداخت های سیستم های محلی مانند Mpesa ، PayTm ، Google Pay را نمی پذیریم.

دریافت اعضای واقعی
چگونه می توان اعضای را به صورت رایگان دریافت کرد
یا 50٪ تخفیف
 به همه درباره اعضای واقعی تلگرام از
AppsGeyser Telegram Members Adder
در مورد ما بنویسید در
گروه ها و کانال ها

در مورد ما پست ارسال کنید
فیس بوک و توییتر

انتشار ویدئوها در
یوتیوب

بیشتر بدانید

 

  • ۰۰/۰۷/۰۹
  • mahdi ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی