آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

ابزار ابزار

سرویس دیگری برای ارتقاء خودکار. خوب است زیرا اقدامات یک کاربر واقعی را تقلید می کند - فید را مشاهده می کند ، مکث می کند ، دوست دارد ، مشترک می شود. در نتیجه ، خطر انسداد به شدت کاهش می یابد. Tooligram هشتگ ها را تبلیغ می کند و مخاطبین هدف را از نمایه رقبا جذب می کند. یک تبریک خودکار وجود دارد.

DoInsta

سرویس خوب دیگری که مشترک می شود و پروفایل های انتخاب شده را دوست دارد. خرید فالوور واقعی اینستاگرام مخاطبین را می توان با اشتراک ، مشترکان فیلتر کرد. امکان حذف حسابهای تجاری و خارجی وجود دارد. برای هر حساب یک پروکسی جداگانه صادر می شود ، که باعث می شود ظاهر عمومی بیشتر ایمن شود. با رسیدن به محدوده 7.5 هزار ، اشتراک خودکار لغو می شود.

بنابراین ، ما راه هایی را ذکر کرده ایم که به شما امکان می دهد مشترکان را با حداقل تلاش خریداری کنید. طرح اول (تقلب) مخاطب واقعی را به همراه نخواهد داشت و می تواند ER حساب را تا حد زیادی دست کم بگیرد. گزینه دوم (دنبال کردن دسته جمعی و پسندیدن جمعی) مشترکان زنده را در اینستاگرام به ارمغان می آورد ، اما احتمال از دست دادن حساب شما بسیار زیاد است.

روشهای بدون ریسک برای خرید فالوور زنده
تبلیغات هدفمند

هم برای تبلیغات فروشگاه و هم برای برند شخصی خوب است. تبلیغات را می توان بر اساس موقعیت ، جنسیت ، سن ، علایق و غیره سفارشی کرد. تنظیمات بسیار انعطاف پذیر هستند و دسترسی به مخاطب مورد نظر به راحتی امکان پذیر است.

هدف بسیار گران است و فقط در صورت پیکربندی توسط متخصص به خوبی کار می کند. اما تبلیغات مشترکان واقعی را به ارمغان می آورد که در نمایه فعال بوده و خرید انجام می دهند.

توجه داشته باشید که اگر کالایی ارزان قیمت می فروشید که با تصمیم سریع خریداری شده است (جواهرات ، گل ، شیرینی و غیره) ، تبلیغات هدفمند فروش را افزایش می دهد ، اما فالوور نمی گیرد.

تبلیغات با وبلاگ نویسان

این نیز راهی کارآمد است. تبلیغات را می توان خریداری کرد (مبلغ به میزان محبوبیت وبلاگ نویس بستگی دارد) یا مبادله شده است.

قبل از ارسال آگهی ها ، حتماً حساب مجری را بررسی کنید:

آیا مخاطب مورد نظر شما وجود دارد ؛
آیا خراب شده است ؛
آیا کاربران فعال هستند ؛
آیا ارسال پست های حمایتی قبلی را دوست دارید یا خیر.
اگر وبلاگ نویس در پست ها به نسبت حداقل 10 of از تعداد مشترکین لایک داشته باشد ، یک شاخص خوب است. اما قلب ها نیز می توانند زخمی شوند. حتماً نظرات را بخوانید: اگر آنها معنی دار هستند ، پس توسط یک کاربر واقعی گذاشته شده اند ، نه پیشنهاد.

 

https://alphafollowers.ir/

  • ۰۰/۰۵/۲۹
  • mahdi ahmadi

نظرات (۱)

سلام . مقدم هستم  از آگهیفای . 

( معرفی کسب و کارها بصورت رایگان )

ما در آگهیفای تصمیم گرفتیم تا به منظور حمایت از کسب وکارها و مشاغل ایرانی ، تا پایان تابستان ، خدمات معرفی کسب و کارها را بصورت رایگان ارائه دهیم و از همین رو ، کد تخفبف 100 درصدی m1400 تا پایان تابستان (31-6-1400) فعال شد و می توانید کسب و کار تان را در آگهیفای معرفی کنید.

برای ثبت کسب و کار تان روی لینک زیر کلیک کنید و در مرحله پرداخت کد تخفیف را در باکس مربوطه وارد کنید.

https://agahify.ir/newad

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی