آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

آلفا فالوور

آلفا فالوور بهترین وبسایت خرید فالوور اینستاگرام

  • ۰
  • ۰

مسائل مربوط به حریم خصوصی کلاب هاوس
اولین چیزی که جلب توجه می کند عدم رضایت مطلق است: فالوور ایرانی کلاب هاوس حریم خصوصی و شرایط خدمات با نقض آشکار اصل ویژگی و جزئیات رضایت ، با یک کلیک پذیرفته می شود. به این معنا که: یا همه چیز را می پذیرید ، یا ثبت نام نمی کنید. در اینجا نیز تعهد به اشتراک گذاشتن دفترچه تلفن همراه وجود دارد. در عوض ما می دانیم که رضایت باید همیشه رایگان ، خاص ، دقیق و قابل فسخ باشد ، حتی بیشتر در مورد پروفایل. برعکس ، اطلاعات clubhouse ، کاربر را ملزم می کند که همه چیز را بپذیرد یا از آن استفاده نکند.
علاوه بر این ، شرایط قانونی بودن وجود ندارد (فقط اهداف ذکر شده است) ، ما از انتقال داده ها به ایالات متحده صحبت می کنیم ، اما ضمانت ها مشخص نشده است ، شرایط لغو خاصی وجود ندارد (حتی به ما گفته می شود که حتی در صورت غیرفعال شدن حساب "برخی اطلاعات" ممکن است در سیستم ها باقی بمانند ، بدون اینکه کدام یک مشخص شود) ، از پروفایل صحبت می کنند ، اما مشخص نیست که چگونه ، چرا و با چه اهدافی ، یا آیا آنها از ربات ها برای "خواندن" مکالمات استفاده می کنند. پس از همه ، مدل کسب و کار و نحوه درآمدزایی آنها هنوز مشخص نیست.
ما می دانیم که آنها صدای هر اتاق را ضبط می کنند اما فقط به منظور جلوگیری از تخلفات ، با رمزگذاری ، و سپس در صورت عدم گزارش ، بلافاصله آن را حذف می کنند.
سپس متوجه می شویم که داده ها به ایالات متحده منتقل می شوند ، اما ضمانت هایی که اجازه می دهد این انتقال انجام شود ، بر خلاف ماده 1 پاراگراف 1 نامه ، مشخص نشده است. و) مقررات
و دوباره ، در مورد شرایط لغو ، ما می دانیم که مقررات ما را ملزم به حذف داده ها پس از دستیابی به هدف جمع آوری و پردازش این داده ها می کند. از سوی دیگر ، Clubhouse به طور کلی تأیید می کند که داده ها را تا زمانی که ضروری یا مفید باشند (همچنین برای انجام تعهدات قانونی) نگهداری می کند و در صورت رسیدن به مدت طولانی آنها را حذف می کند. بدون احترام به اصل محدودیت هدف ، محدودیت حفاظت و اصل به حداقل رساندن.
علاوه بر این ، و این برای چنین شبکه اجتماعی مهمی در سال 2021 باور نکردنی است ، هیچ اشاره ای به حقوق موضوع داده تحت GDPR نشده است. نکته ای وجود دارد که فقط به "ساکنان کالیفرنیا" اختصاص داده شده است که قانون حریم خصوصی کالیفرنیا را به یاد می آورد ، و حقوق را فقط برای این دسته از کاربران نشان می دهد و برای آن محفوظ است. از سوی دیگر ، سیاست حفظ حریم خصوصی Clubhouse هیچگونه حق دیگری برای ساکنان دیگر مناطق و به ویژه در اروپا ذکر نمی کند. من در مورد ابتدایی ترین حقوق صحبت می کنم که در سیاست های حفظ حریم خصوصی سوپر مارکت محلی که تحویل کالا را انجام می دهد نیز مشخص شده است.
در نهایت با هم می خوانیم: "این شرکت اطلاعات شخصی شما را نمی فروشد ، اما در شرایط خاص ممکن است بدون اطلاع بعدی ، آنها را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذاریم". بنابراین آنها آنها را "نمی فروشند" بلکه آنها را "به اشتراک می گذارند" ، به ویژه با "وابستگان" فعلی و آینده آنها. می خواهم به شما یادآوری کنم که برای پروفایل و "اشتراک گذاری" به رضایت خاصی نیاز است. در اینجا ، با این حال ، دکمه پذیرش شرایط و ضوابط حتی از دکمه حریم خصوصی متمایز نیست.
در نهایت ، خردسالان. شاید در پی احساسات ناشی از پرونده Tik Tok ، مضحک به نظر برسد که اطلاعات می گوید: "خدمات ما برای افراد زیر 18 سال طراحی نشده است. این شرکت آگاهانه اطلاعات شخصی افراد زیر 18 سال را جمع آوری نمی کند. اگر دلیل دارید که فکر می کنید یک فرد زیر 18 سال اطلاعات شخصی را از طریق سرویس به شرکت ارائه کرده است ، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما تلاش می کنیم چنین اطلاعاتی را از پایگاه های داده خود حذف کنیم. " شاید کنترل بیشتر ضروری باشد.

 

منبع

  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • mahdi ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی